Abstract:
У статті розглядається мовленнєво-ігрова діяльність як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення в дітей з аутистичними порушеннями. Авторка підкреслює, що мовленнєво-ігрова діяльність є комплексним процесом, який об’єднує психічні, лінгвістичні, психологічні та педагогічні аспекти. Основна увага приділяється аналізу взаємозв’язку між ігровою та комунікативно-мовленнєвою діяльністю, а також можливостям інтеграції означених видів діяльності для стимулювання мовленнєвого розвитку дітей з аутизмом. Стаття розкриває наукові погляди різних дослідників, як-от Л. Виготський, Л. Калмикова, А. Богуш та інші, щодо сутності мов-леннєво-ігрової діяльності. Також обговорюються різні підходи до її реалізації, зокрема психо-логічний, лінгвістичний, естетичний і лінгводидактичний аспекти. Увага акцентується на тому, що мовленнєво-ігрова діяльність, окрім мовленнєвого розвитку, сприяє також формуванню соціальних навичок та інтеграції дітей з аутистичними порушеннями в суспільство.