DSpace Repository

Фактори впливу на формування маркетингової стратегії

Show simple item record

dc.contributor.author Реслер, Марина Василівна
dc.contributor.author Жахалов, Євгеній Андрійович
dc.date.accessioned 2024-12-25T12:22:34Z
dc.date.available 2024-12-25T12:22:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
dc.description Реслер М., Жахалов Є. Фактори впливу на формування маркетингової стратегії / Реслер М., Жахалов Є. // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.398-401. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.title Фактори впливу на формування маркетингової стратегії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account