00 DSpace/Manakin Repository

Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.contributor.author Кравченко, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-12-23T10:32:51Z
dc.date.available 2024-12-23T10:32:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12101
dc.description Товканець Г.В., Кравченко Т. М. Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії.– Мукачево: Редакційно видавничий центр МДУ, 2022. – 180 с. uk_UA
dc.description.abstract У монографії представлено результати наукового дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії. Вивчено нормативно-правові засади вдосконалення професійної підготовки фахівців з маркетингу в європейському освітньому просторі, обґрунтовано особливості підготовки фахівців з маркетингу у формальній і неформальній освіті, визначено перспективи використання конструктивних ідей британського досвіду підготовки фахівців з маркетингу в українському освітньому просторі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject монографія uk_UA
dc.subject підготовка фахівців uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject Великобританія uk_UA
dc.title Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу