dc.contributor.author |
Товканець, Ганна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Кравченко, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-23T10:32:51Z |
|
dc.date.available |
2024-12-23T10:32:51Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12101 |
|
dc.description |
Товканець Г.В., Кравченко Т. М. Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії.– Мукачево: Редакційно видавничий центр МДУ, 2022. – 180 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У монографії представлено результати наукового дослідження з проблеми професійної
підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії. Вивчено нормативно-правові засади
вдосконалення професійної підготовки фахівців з маркетингу в європейському освітньому
просторі, обґрунтовано особливості підготовки фахівців з маркетингу у формальній і
неформальній освіті, визначено перспективи використання конструктивних ідей
британського досвіду підготовки фахівців з маркетингу в українському освітньому просторі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
монографія |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка фахівців |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
Великобританія |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |