Abstract:
Здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи (спеціальність 013 Початкова освіта) до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття. Уперше розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка базується на полі-
парадигмальному, системному, культурологічному, особистісно-діяльнісному, компетентнісному підходах і закордонному та вітчизняному досвіді професійної підготовки в умовах сучасної освітньої парадигми та з урахуванням світових тенденцій вищої педагогічної освіти.
Description:
Молнар, Т. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія / Т. Молнар. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2022. - 484 с