dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-11T09:12:12Z | |
dc.date.available | 2024-12-11T09:12:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12041 | |
dc.description | Чекан О. І. Психологічні засади розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. І. Чекан // Актуальні питання у сучасній науці. - № 4(22) 2024. - С. 1091-1100 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття «Психологічні засади розвитку мовлення дітей дошкільного віку» досліджує ключові аспекти формування мовленнєвих навичок у дітей дошкільного віку. Автор розглядає вплив фізіологічних, психологічних, соціальних та культурних факторів на розвиток мовлення дошкільників. У статті детально аналізуються висновки відомих психологів, таких як Ж. Піаже, В. Штерн і Ф. де Соссюр, щодо процесу формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку. Розкривається значення етапів розвитку мовлення та виявляються основні механізми, що лежать в основі цього процесу. Надається огляд сучасних досліджень у цій області та висвітлюються перспективи подальших досліджень. Автор досліджує вплив різноманітних чинників, таких як фізіологічні особливості, психологічні та соціокультурні впливи, на процес розвитку мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | мовна компетенція | uk_UA |
dc.subject | психолінгвістика | uk_UA |
dc.subject | Ж. Піаже | uk_UA |
dc.subject | В. Штерн | uk_UA |
dc.subject | Ф. де Соссюр | uk_UA |
dc.subject | соціальні та культурні впливи | uk_UA |
dc.subject | етапи розвитку мовлення | uk_UA |
dc.title | Психологічні засади розвитку мовлення дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |