Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T08:56:39Z | |
dc.date.available | 2024-12-10T08:56:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12032 | |
dc.description | Чекан, Оксана Іванівна Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2024. - № 3. - С. 48-54 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу особливостей інклюзивної освіти в Україні, зокрема її впровадженню в закладах дошкільної освіти для дітей з аутистичними порушеннями. Основна увага приділяється використанню цифровізації як ефективного засобу для підтримки та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Автор розглядає нормативно-правову базу, яка регламентує інклюзивну освіту в Україні, включаючи закони «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги» та інші. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ужгород | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | закони України | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзив ні групи | uk_UA |
dc.subject | корекційно-розвиткова діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні інновації | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | діти з аутизмом | uk_UA |
dc.subject | аутичний спектр | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.title | Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |