Abstract:
Стаття присвячена аналізу особливостей інклюзивної освіти в Україні, зокрема її впровадженню в закладах дошкільної освіти для дітей з аутистичними порушеннями. Основна увага приділяється використанню цифровізації як ефективного засобу для підтримки та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Автор
розглядає нормативно-правову базу, яка регламентує інклюзивну освіту в Україні, включаючи закони «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги» та інші.
Description:
Чекан, Оксана Іванівна
Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2024. - № 3. - С. 48-54