dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-10T08:56:39Z |
|
dc.date.available |
2024-12-10T08:56:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12032 |
|
dc.description |
Чекан, Оксана Іванівна
Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2024. - № 3. - С. 48-54 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу особливостей інклюзивної освіти в Україні, зокрема її впровадженню в закладах дошкільної освіти для дітей з аутистичними порушеннями. Основна увага приділяється використанню цифровізації як ефективного засобу для підтримки та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Автор
розглядає нормативно-правову базу, яка регламентує інклюзивну освіту в Україні, включаючи закони «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги» та інші. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Ужгород |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
закони України |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзив ні групи |
uk_UA |
dc.subject |
корекційно-розвиткова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні інновації |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
діти з аутизмом |
uk_UA |
dc.subject |
аутичний спектр |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.title |
Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |