Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T08:47:21Z | |
dc.date.available | 2024-12-10T08:47:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12031 | |
dc.description | екан, О. І. Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань / О. І. Чекан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : Науковий журнал / Гол. редактор Сбруєва А.А. - Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. - №1(35). - С.271-279 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються переваги застосування комп’ютерного навчання у вищих навчальних закладах, зокрема, значне розширення навчальної інформації, активізація пізнавальної активності, удосконалення практичних умінь і навичок, варіативність навчання, індивідуалізація і диференціація навчання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Суми | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерно-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерно-орієнтовані завдання | uk_UA |
dc.subject | активізація | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна активність | uk_UA |
dc.subject | варіативність навчання | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk_UA |
dc.subject | диференціація навчання | uk_UA |
dc.title | Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |