dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-10T08:47:21Z |
|
dc.date.available |
2024-12-10T08:47:21Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12031 |
|
dc.description |
екан, О. І.
Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань / О. І. Чекан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : Науковий журнал / Гол. редактор Сбруєва А.А. - Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. - №1(35). - С.271-279 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються переваги застосування комп’ютерного навчання у
вищих навчальних закладах, зокрема, значне розширення навчальної інформації,
активізація пізнавальної активності, удосконалення практичних умінь і навичок,
варіативність навчання, індивідуалізація і диференціація навчання |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Суми |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютерно-орієнтоване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютерно-орієнтовані завдання |
uk_UA |
dc.subject |
активізація |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
варіативність навчання |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуалізація навчання |
uk_UA |
dc.subject |
диференціація навчання |
uk_UA |
dc.title |
Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |