Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.contributor.author | Барна, Христина Василівна | |
dc.contributor.author | Березюк, Б. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-12-10T08:26:52Z | |
dc.date.available | 2024-12-10T08:26:52Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030 | |
dc.description | Чекан, О. І. Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / О. І. Чекан, Х. В. Барна, Б. А. Березюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 39. - С. 100-105. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження є безперечною, оскільки сьогодні є багато дітей з особливими освітніми потребами, які не мають можливості отримувати освітні послуги без використання ІКТ. Проаналізовано нормативну базу України та праці науковців щодо використання ІКТ у роботі з особливими дітьми. Мета статті – проаналізувати види ай-трекерів, що були розроблені компанією “Tobii Dynavox”, обґрунтувати особливості та методику використання технології ай-трекінг (окулогафії) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Автори акцентують увагу на ай-трекерах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | ай-трекінг | uk_UA |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.title | Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |