dc.contributor.author |
Чекан, Оксана Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Барна, Христина Василівна |
|
dc.contributor.author |
Березюк, Б. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-10T08:26:52Z |
|
dc.date.available |
2024-12-10T08:26:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030 |
|
dc.description |
Чекан, О. І. Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / О. І. Чекан, Х. В. Барна, Б. А. Березюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 39. - С. 100-105. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження є безперечною, оскільки сьогодні є багато дітей з особливими освітніми потребами, які не мають можливості отримувати освітні послуги без використання ІКТ. Проаналізовано нормативну базу України та праці науковців щодо використання ІКТ у роботі з особливими дітьми. Мета статті – проаналізувати види ай-трекерів, що були розроблені компанією “Tobii Dynavox”, обґрунтувати особливості та методику використання технології ай-трекінг (окулогафії) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Автори акцентують увагу на ай-трекерах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
ай-трекінг |
uk_UA |
dc.subject |
дитина |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.title |
Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |