Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-09T08:01:14Z | |
dc.date.available | 2024-12-09T08:01:14Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12019 | |
dc.description | Чекан, О. І. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП / О. І. Чекан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип. 93. - С. 132-136. | uk_UA |
dc.description.abstract | Публікація присвячена аналізу зарубіжного досвіду щодо використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у дошкільній освіті під час освітнього процесу з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Зокрема, зосереджено увагу на країни: Північна Ірландія, Великобританія (Шотландія), Канада, Малайзія та Сполу́ чені Шта́ ти Аме́ рики (США). Для прикладу, у Малайзії та Сполу́ чених Шта́ тах Аме́рики, для ІКТ-підтримки інклюзивного освітнього процесу в застосуванні доповненої реальності, рекомендовано використанням саме хмарних технологій. У Канаді започатковано стратегічний проєкт загальнодержавного значення під назвою «Цифрова Канада 150» (Digital Canada 150), який сприяє створенню «процвітаючої, цифрової Канади» (thriving, digital Canada). У публікації закцентовано увагу також на дослідження вітчизняних науковців. Дана публікація охоплює дослідження, що включають використання спеціального програмного забезпечення, ігрових програм, веб-ресурсів та мультимедійних матеріалів для підтримки розвитку дітей з ООП. Автори зосереджуються на педагогічних цілях, які досягаються через використання ІКТ, таких як стимулювання креативності, розвиток проблемного мислення та підвищення інтерактивності освітнього процесу. Результати дослідження демонструють перспективи впровадження інноваційних підходів у дошкільну освіту дітей з ООП, сприяючи розвитку інклюзивної освіти у суспільство. Ця публікація слугує важливим джерелом інформації для педагогів, дослідників і фахівців, які працюють у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та цікавляться використанням ІКТ в дошкільній освіті та в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Результати досліджень свідчать про потенціал і переваги використання ІКТ в дошкільній освіті дітей з ООП. Інноваційні підходи, які базуються на використанні цих технологій, сприяють розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | зарубіжний досвід | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | використання ІКТ | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | спеціальне програмне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | ігрові програми | uk_UA |
dc.subject | веб-ресурси | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні матеріали | uk_UA |
dc.title | Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |