Короткий опис(реферат):
У статті представлено дидактичну модель формування професійної компетентності
майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Модель обіймає три етапи: когнітивно-збагачувальний, продуктивно-діяльнісний, креативно-інформаційний. Метою першого етапу було уточнення знань студентів про функції і роботу з комп’ютером у власній і навчальній діяльності та ознайомлення їх з методикою використання комп’ютера в майбутній
професійній діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Чекан, О. Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / О. Чекан, М.Ю. Гедеон (Кравченко) // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми , 2021. - Випуск 62. - С. 206-214