Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | |
dc.contributor.author | Гедеон (Кравченко), Марина Юліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-09T07:51:34Z | |
dc.date.available | 2024-12-09T07:51:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12018 | |
dc.description | Чекан, О. Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / О. Чекан, М.Ю. Гедеон (Кравченко) // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми , 2021. - Випуск 62. - С. 206-214 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено дидактичну модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Модель обіймає три етапи: когнітивно-збагачувальний, продуктивно-діяльнісний, креативно-інформаційний. Метою першого етапу було уточнення знань студентів про функції і роботу з комп’ютером у власній і навчальній діяльності та ознайомлення їх з методикою використання комп’ютера в майбутній професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | етапи | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | дидактична модель | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |