DSpace Repository

Вплив розвитку Big Data на клієнтоорієнтованість роздрібних торгівельних мереж

Show simple item record

dc.contributor.author Пугачевська, Катерина Йосипівна
dc.date.accessioned 2024-12-06T10:16:38Z
dc.date.available 2024-12-06T10:16:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11991
dc.description Пугачевська, К. Й. Вплив розвитку Big Data на клієнтоорієнтованість роздрібних торгівельних мереж / К. Й. Пугачевська // Теоретичні, методичні та практичні аспекти сталого розвитку економіки України : колективна монографія / гол. ред. О.О. Непочатенко. - Умань : Видавець "Сочінський М.М.", 2020. - С. 213-217. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Умань uk_UA
dc.subject клієнт uk_UA
dc.subject клієнтоорієнтованість uk_UA
dc.subject роздрібна торгівля uk_UA
dc.subject торговельні мережі uk_UA
dc.subject Big Data uk_UA
dc.title Вплив розвитку Big Data на клієнтоорієнтованість роздрібних торгівельних мереж uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account