DSpace Repository

Методика навчання математики: Формування у молодших школярів умінь і навичок обчислювальних прийомів та розв’язування задач (на додавання та віднімання). Методичні рекомендації для забезпечення самостійної та індивідуальної роботи студентів для здобувачів фахової передвищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

Show simple item record

dc.contributor.author Доктор, К.О.
dc.contributor.author Павлик, М.А.
dc.date.accessioned 2024-11-11T14:48:49Z
dc.date.available 2024-11-11T14:48:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11846
dc.description Методика навчання математики: Формування у молодших школярів умінь і навичок обчислювальних прийомів та розв’язування задач (на додавання та віднімання). Методичні рекомендації для забезпечення самостійної та індивідуальної роботи студентів для здобувачів фахової передвищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта / укладачі Доктор К.О., Павлик М.А., – Мукачево: ВСП «ГПФК МДУ», 2020. – 36 с uk_UA
dc.description.abstract У посібнику розглянуто питання методики формування в учнів початкової школи обчислювальних навиків при додавання та відніманні натуральних чисел, розглянуті типи простих задач на додавання та віднімання та розкрита методика роботи над ними. Підібрані завдання з даних тем.Посібник призначений для здобувачів фахової передвищої освіти спеціальності 013 початкова освіта. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево uk_UA
dc.subject методика навчання uk_UA
dc.subject математика uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject обчислювальні прийоми uk_UA
dc.subject методичні рекомендації uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.title Методика навчання математики: Формування у молодших школярів умінь і навичок обчислювальних прийомів та розв’язування задач (на додавання та віднімання). Методичні рекомендації для забезпечення самостійної та індивідуальної роботи студентів для здобувачів фахової передвищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account