Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шкріба, С. | |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T13:43:30Z | |
dc.date.available | 2024-10-17T13:43:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801 | |
dc.description | Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | науковий підхід | uk_UA |
dc.subject | метод дослідження | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | педагогічна персоналія | uk_UA |
dc.subject | життєпис | uk_UA |
dc.subject | творча спадщина | uk_UA |
dc.subject | педагогічні ідеї | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічне дослідження | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічна наука | uk_UA |
dc.title | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |