Репозиторий Dspace

Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шкріба, С.
dc.date.accessioned 2024-10-17T13:43:30Z
dc.date.available 2024-10-17T13:43:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
dc.description Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73 uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject науковий підхід uk_UA
dc.subject метод дослідження uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.subject педагогічна персоналія uk_UA
dc.subject життєпис uk_UA
dc.subject творча спадщина uk_UA
dc.subject педагогічні ідеї uk_UA
dc.subject історико-педагогічне дослідження uk_UA
dc.subject історико-педагогічна наука uk_UA
dc.title Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись