dc.contributor.author |
Шкріба, С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-17T13:43:30Z |
|
dc.date.available |
2024-10-17T13:43:30Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801 |
|
dc.description |
Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними
в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
науковий підхід |
uk_UA |
dc.subject |
метод дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна персоналія |
uk_UA |
dc.subject |
життєпис |
uk_UA |
dc.subject |
творча спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні ідеї |
uk_UA |
dc.subject |
історико-педагогічне дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
історико-педагогічна наука |
uk_UA |
dc.title |
Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |