dc.contributor.author |
Шкріба, С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-17T09:20:11Z |
|
dc.date.available |
2024-10-17T09:20:11Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800 |
|
dc.description |
Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці / С. Шкріба // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. - X(50), I.: 269, 2022 Dec. - Р. 69-73 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій. Коротко схарактеризовано особливості кожного з
них. Зʼясовано, що деякі наукові підходи, які доцільно використовувати в історико-педагогічних дослідженнях, педагогіка запозичила з інших галузей наукових знань. Наголошено на важливості використання спеціальних підходів, які у своїй сукупності сприятимуть реконструюванню детальної біографії досліджуваної особистості, об’єктивності, установленню причинно-наслідкових зв’язків між фактами. Уточнено,що правильний підбір наукових напрямів забезпечить систематизацію та узагальнення великого масиву досліджуваних джерел. Підкреслено, що використання тих чи інших підходів у науковому дослідженні повинно супроводжуватися алгоритмом їхнього застосування. Наголошено, що тільки органічне поєднання наукових підходів сприятиме якнайповнішому розкриттю досліджуваної теми. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.subject |
науковий підхід |
uk_UA |
dc.subject |
метод дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна персоналія |
uk_UA |
dc.subject |
життєпис |
uk_UA |
dc.subject |
творча спадщина |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні ідеї |
uk_UA |
dc.subject |
історико-педагогічне дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
історико-педагогічна наука |
uk_UA |
dc.title |
Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |