Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-07T08:44:31Z | |
dc.date.available | 2024-10-07T08:44:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776 | |
dc.description | Іванова, Вікторія Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.subject | емоційність | uk_UA |
dc.subject | емоційний розвиток | uk_UA |
dc.subject | емоційна сфера | uk_UA |
dc.subject | освітньо-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | дошкільник | uk_UA |
dc.title | Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |