Репозиторий Dspace

Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Іванова, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-10-07T08:44:31Z
dc.date.available 2024-10-07T08:44:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776
dc.description Іванова, Вікторія Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56 uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Дрогобич uk_UA
dc.subject емоції uk_UA
dc.subject емоційність uk_UA
dc.subject емоційний розвиток uk_UA
dc.subject емоційна сфера uk_UA
dc.subject освітньо-виховний процес uk_UA
dc.subject дошкільник uk_UA
dc.title Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись