dc.contributor.author |
Іванова, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-07T08:44:31Z |
|
dc.date.available |
2024-10-07T08:44:31Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776 |
|
dc.description |
Іванова, Вікторія
Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Дрогобич |
uk_UA |
dc.subject |
емоції |
uk_UA |
dc.subject |
емоційність |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
емоційна сфера |
uk_UA |
dc.subject |
освітньо-виховний процес |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільник |
uk_UA |
dc.title |
Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |