00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-10-04T10:20:05Z
dc.date.available 2024-10-04T10:20:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11774
dc.description Попович, Оксана Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема / Оксана Попович // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.62-66 uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено обґрунтування проблеми соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку вітчизняними і зарубіжними науковцями. Соціально-емоційний розвиток авторка вважає однією із вагомих передумов повноцінного розвитку дитини-дошкільника, ефективної адаптації її до життя у соціумі, збереження фізичного та психічного здоров’я, підготовки до шкільного навчання. Враховуючи здобутки вітчизняних та зарубіжних наукових студій, соціально-емоційний розвиток трактується як здатність дитини дошкільного віку сприймати як власні емоції, так і емоції, думки, уподобання навколишніх, володіти навичками соціальної поведінки та спілкування з дорослими й однолітками. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Дрогобич uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject соціально-емоційний розвиток uk_UA
dc.subject емоційний розвиток uk_UA
dc.subject соціальний розвиток uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.title Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу