Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-04T10:20:05Z | |
dc.date.available | 2024-10-04T10:20:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11774 | |
dc.description | Попович, Оксана Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема / Оксана Попович // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.62-66 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено обґрунтування проблеми соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку вітчизняними і зарубіжними науковцями. Соціально-емоційний розвиток авторка вважає однією із вагомих передумов повноцінного розвитку дитини-дошкільника, ефективної адаптації її до життя у соціумі, збереження фізичного та психічного здоров’я, підготовки до шкільного навчання. Враховуючи здобутки вітчизняних та зарубіжних наукових студій, соціально-емоційний розвиток трактується як здатність дитини дошкільного віку сприймати як власні емоції, так і емоції, думки, уподобання навколишніх, володіти навичками соціальної поведінки та спілкування з дорослими й однолітками. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | соціально-емоційний розвиток | uk_UA |
dc.subject | емоційний розвиток | uk_UA |
dc.subject | соціальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.title | Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |