dc.contributor.author |
Попович, Оксана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-04T10:20:05Z |
|
dc.date.available |
2024-10-04T10:20:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11774 |
|
dc.description |
Попович, Оксана
Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема / Оксана Попович // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.62-66 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено обґрунтування проблеми соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку
вітчизняними і зарубіжними науковцями. Соціально-емоційний розвиток авторка вважає однією із вагомих
передумов повноцінного розвитку дитини-дошкільника, ефективної адаптації її до життя у соціумі, збереження
фізичного та психічного здоров’я, підготовки до шкільного навчання. Враховуючи здобутки вітчизняних та
зарубіжних наукових студій, соціально-емоційний розвиток трактується як здатність дитини дошкільного віку сприймати як власні емоції, так і емоції, думки, уподобання навколишніх, володіти навичками соціальної поведінки
та спілкування з дорослими й однолітками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Дрогобич |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-емоційний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
емоційний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |