Короткий опис(реферат):
У статті представлено обґрунтування проблеми соціально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку
вітчизняними і зарубіжними науковцями. Соціально-емоційний розвиток авторка вважає однією із вагомих
передумов повноцінного розвитку дитини-дошкільника, ефективної адаптації її до життя у соціумі, збереження
фізичного та психічного здоров’я, підготовки до шкільного навчання. Враховуючи здобутки вітчизняних та
зарубіжних наукових студій, соціально-емоційний розвиток трактується як здатність дитини дошкільного віку сприймати як власні емоції, так і емоції, думки, уподобання навколишніх, володіти навичками соціальної поведінки
та спілкування з дорослими й однолітками.
Суть розробки, основні результати:
Попович, Оксана
Соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку як наукова проблема / Оксана Попович // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.62-66