Abstract:
The modern tourism market is characterized by a high level of competition, which requires companies to constantly seek new ways to improve the efficiency and quality of their services. Since logistics is a factor affecting the competitiveness of tourism enterprises, its role has significantly increased in recent years, turning into a strategic tool for achieving success.Сучасний туристичний ринок характеризується високим рівнем конкуренції, що вимагає від бізне-
сів постійного пошуку нових шляхів підвищення ефективності та якості своїх послуг. Оскільки одним із
ключових факторів, що впливають на конкурентоспроможність туристичних підприємств, є логістика,
в останні роки її роль значно зросла, перетворившись на стратегічний інструмент досягнення успіху.Наразі ефективна логістика дозволяє оптимізувати всі етапи процесу надання туристичних послуги, від бронювання до повернення клієнта додому, забезпечуючи високий рівень задоволеності споживачів.
Description:
Medvid Larysa, Didovych Oleksandr, Yanchyk Ihor
Logistics as a strategic factor of competetiveness in the tourism industry: success stories / Medvid Larysa, Didovych Oleksandr, Yanchyk Ihor // Економіка та суспільство : електронний журнал з економічних наук / гол.ред. Головко О.П. - Одеса : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 65