00 DSpace/Manakin Repository

Digital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Poliakov, I.
dc.contributor.author Поляков, І. В.
dc.contributor.author Kampov, N.
dc.contributor.author Кампов, Надія Семенівна
dc.contributor.author Kasinecz`, O.
dc.contributor.author Касинець, Отокар Вікторович
dc.date.accessioned 2024-10-04T09:45:56Z
dc.date.available 2024-10-04T09:45:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11770
dc.description Poliakov I., Kampov N., Kasinecz O. Digital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business / Poliakov I., Kampov N., Kasinecz O. // Агросвіт : науково-практичний журнал / гол. ред. Васильєва Н.К. - Дніпро, 2024. - №18. - Р. 98-103 uk_UA
dc.description.abstract The article aims to identify core aspects of using digital tools to enhance the quality of tourism products and developrecommendations for their effective implementation. By analyzing existing practices and technologies, researchers aimedto provide an understanding of how digitalization can improve tourism products and offer sustainable competitiveadvantages for small businesses. Метою статті є виявлення ключових аспектів використання цифрових інструментів для підвищення якості тури-стичного продукту та розробка рекомендацій для їх ефективного впровадження. Аналізуючи чинні практики та тех-нології, науковці прагнули надати зрозуміння тому, як цифровізація може вплинути на покращення туристичнихпродуктів та забезпечити стійкі конкурентні переваги для малих підприємств uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Дніпро uk_UA
dc.subject quality uk_UA
dc.subject якість uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject competitiveness enhancement uk_UA
dc.subject підвищення конкурентоспроможності uk_UA
dc.subject sales growth uk_UA
dc.subject збільшення продажів uk_UA
dc.subject customer loyalty uk_UA
dc.subject лояльність клієнтів uk_UA
dc.subject cost optimization uk_UA
dc.subject оптимізація витрат uk_UA
dc.title Digital principles of mamagement and quality adjustment of tourism products in small business uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу