dc.contributor.author |
Маслиган, Олена Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Гоблик, Володимир Васильович |
|
dc.contributor.author |
Пустовіт, О. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-04T08:48:56Z |
|
dc.date.available |
2024-10-04T08:48:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11765 |
|
dc.description |
Маслиган О.О., Гоблик В.В., Пустовіт О.Г. Засади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу / Маслиган О.О., Гоблик В.В., Пустовіт О.Г. // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал / гол.ред. Ємельянов В.М. - Київ, 2024. - №1. - С. 22-27 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Наразі мережевий та гнучкий (змінний) торговельний бізнес є концепціями, які визначаютьнові підходи до о ргані заці ї та управлінн я тор гівлею. Зазнач имо, що якщо мова йде про мере!жевий торговельний бізнес, то загальна спрямованість еволюції полягає у розширенні підходівдо співпраці та партнерства, у розширенні кола використовуваних технологій та доступних да!них про споживачів та аналітики, компанії. Якщо мова йде про гнучкий торговельний бізнес, тозагальна спрямованість еволюції полягає у розширенні адаптивності та реакційності на зміни,мінімізації запасів, експериментації та інноватизації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
управління системами масового обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
мережевий ритейл |
uk_UA |
dc.subject |
змінність у торгівлі |
uk_UA |
dc.subject |
тимчасові торгові осередки |
uk_UA |
dc.subject |
моделі торгового підприємництва |
uk_UA |
dc.title |
Засади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |