Zusammenfassung:
В статті обгрунтовано інноваційні підходи до організації наукової роботи здобувачів вищої освіти в умовах професійної підготовки в університеті. Застосовано методи аналізу наукової літератури – для виявлення основних тенденцій і підходів у
наукових дослідженнях сучасних українських і зарубіжних вчених; синтезу фундаментальних монографій, присвячених розвитку дослідницького мислення; узагальнення – для формулювання висновків дослідження.
Наголошено, що розвиток навичок інноваційної діяльності здобувачів освіти слід
розглядати як комплекс методів, що дозволяють сформувати професіоналізм майбутнього фахіця. В основі побудови концепції підготовки магістра та аспіранта до інноваційної
діяльності є системний підхід: всі ланки професійної освіти повинні максимально стимулювати прояв усіх навичок інноваційної діяльності в їхній єдності.
Виявлено, що успішного розвитку навичок інноваційної діяльності можна досягти
методами проєктного навчання в умовах соціального партнерства між університетами
або університетом та зацікавленою організацією з метою врахування при прийнятті рішень не лише технологічної сторони проблеми, а й соціальної.
Beschreibung:
Товканець Г. Інноваційні підходи до організації наукової роботи здобувачів вищої освіти в умовах професійної підготовки в університеті / Ганна Товканець, Любов Зеленська // Вісник кафедри юнеско «Неперервна професійна освіта ххі століття». - Випуск 9, (2024). - С.31-42