00 DSpace/Manakin Repository

Методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Граб, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-09-26T07:13:54Z
dc.date.available 2024-09-26T07:13:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11752
dc.description Граб, Ольга Методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку / Ольга Граб // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 73, Т.1. - С.369-376 uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано дефініції понять "методологія", "методологічний підхід", "система", "системний", "підхід". Опрацьовано методологічні підходи, які можуть бути пріоритетними для розробки структурно- функціональної моделі нашого дослідження. Невідповідності між методологічними підходами наразі обмежують прогресу вивченні нашої проблеми, а вказівок щодо стандартизації використання цих підходів мало. Таким чином, мета нашого дослідження полягає в тому, щоб систематично переглянути методологічні підходи та сформувати систему підходів щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Розглянуті методологічні підходи, а саме: системний, аксіологічний, компетентнісний, діяльнісний та синергетичний відображають загальні процеси наукового пізнання, тому що наявні всі її структурні елементи: поняття; закони, закономірності та принципи; алгоритми і правила; ідеї, які її єднають. Але нами розкрито доцільність та актуальність їх використання у підготовці майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Систематизовані нами методологічні підходи дають змогу викладачеві виступати в ролі організатора піз-навальної діяльності здобувачів та гарантувати якісний добір методичного інструментарію. У процесі про-фесійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку важливим елементом є визначення ефективних підходів до організації освітнього процесу, які можуть оптимізувати цей процес, зробити його більш ефективним і відповідним до потреб сьогодення. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject методологічний підхід uk_UA
dc.subject системний підхід uk_UA
dc.subject аксіологічний підхід uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject діяль-нісний підхід uk_UA
dc.subject синергетичний підхід uk_UA
dc.title Методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу