Короткий опис(реферат):
У статті представлено структурно-функціональну модель системи
підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне
довкілля в дітей дошкільного віку. Окреслені мета та завдання структурнофункціональної моделі системи підготовки майбутніх вихователів. На основі аналізу
наукових джерел витлумачено сутність понять «модель». Розроблена модель наочно
відображає функціональність і динамічність чотирьох етапів, за допомогою яких нам
вдалося отримати різницю між вихідними та прикінцевими даними, а саме:
організаційно-цільовий, теоретико-методологічний, змістовно-організаційний,
результативно-оцінювальний. Визначено педагогічні умови (організаційно-педагогічні,
психолого-педагогічні, дидактичні) реалізація яких уможливить ефективність
запровадження розробленої нами структурно-функціональної моделі системи
підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти.
Суть розробки, основні результати:
Граб, О. Модель системи підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку / Ольга Володимирівна Граб // Академічні візії : електронний журнал / ред.кол. - Львів, 2023. - Вип. 32. - С. 1-8