Zusammenfassung:
У статті проаналізовано функціональні
можливості низки навчальних інтерактивних карт та обґрунтовано принципи їх використання на уроках географії в закладах
загальної середньої освіти. Описано методичні аспекти та особливості практичного
застосування інтерактивних карт при різних формах організації шкільних занять, які
здатні суттєво покращити якість навчального процесу в школах. У процесі дослідження
нами проаналізовано функціональні можливості найновіших інтерактивних карт з
низки сучасних платформ та сервісів, що
дозволило окреслити основні можливості їх
практичного застосування в навчальному
процесі. До першої групи належать інтерактивні карти світу у вигляді цифрових глобусів (Google Earth, NASA World Wind та ін.),
які дозволяють швидко й легко створювати
інтерактивні візуалізації географічної інформації у форматі 3D в загальнопланетарному масштабі. На глобальному рівні також
функціонують низка тематичних сервісів.
Серед них унікальними в можливостях використання у педагогічній діяльності є сервіси
візуалізації реального стану погоди з можливостями прогнозування у вигляді інтерактивних кліматичних карт Windy, Ventusky та ін.
Beschreibung:
Карабінюк М.М. Практичне застосування інтерактивних карт на уроках географії в закладах загальної середньої освіти / Карабінюк М.М., Лета В.В., Радиш І.П., Брич Т.Ю., // Інноваційна педагогіка. - Випуск 63. Том 2. 2023. - С. 189-196