DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Статистична оцінка рівня іміджевості національної економіки та брендів компаній україни в системі транспортно-логістичного бізнесу

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Стегней, Маріанна Іванівна
dc.contributor.author Гринчак, Ігор
dc.contributor.author Мейсар, Богдан
dc.contributor.author Осуський, Станіслав
dc.date.accessioned 2024-09-24T09:08:42Z
dc.date.available 2024-09-24T09:08:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11735
dc.description Стегней М. Статистична оцінка рівня іміджевості національної економіки та брендів компаній україни в системі транспортно-логістичного бізнесу / Стегней, М., Гринчак, І., Мейсар, Б., & Осуський С. - Мodeling the development of the economic systems.- (4),2023. - С. 146–152 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду питань іміджевості національної економіки та окремих брендів компаній, статистичній оцінці рівнів іміджевості та характеристиці їх впливу на розвиток транспортно-логістичного бізнесу. Наведено визначення понять «іміджевість національної економіки», «іміджевість компанії», «статистична оцінка рівня іміджевості». Охарактеризовано вплив іміджевості на конкурентоспроможність і привабливість національної економіки за допомогою брендингу, який є складовою маркетингових технологій. Доведено, що брендинг допомагає залучати іноземні інвестиції, розвивати експорт, збільшувати кількість туристів і підвищувати почуття гордості у громадян країни. Доведено також, що розвиток брендингу стимулює розвиток транспортно-логістичного бізнесу. Окреслено шляхи розвитку національного брендингу. Охарактеризовано класифікацію брендів за Індексом міцності бренда. Досліджено динаміку вартості національного бренду України топ найдорожчих брендів компаній України. Доведено, що Україні необхідно продовжувати працювати над розвитком своїх брендів, що передбачає постійний моніторинг громадської думки, дослідження ринку та внесення необхідних коректив у маркетингові стратегії. Все це позитивно буде впливати на розвиток транспортно-логістичного бізнесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject іміджевість uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject статистична оцінка uk_UA
dc.subject транспортно-логістичний бізнес uk_UA
dc.title Статистична оцінка рівня іміджевості національної економіки та брендів компаній україни в системі транспортно-логістичного бізнесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto