DSpace Repository

Формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Іртищева, І.О.
dc.contributor.author Стегней, Маріанна Іванівна
dc.contributor.author Крамаренко, І.С.
dc.contributor.author Попович, О.П.
dc.date.accessioned 2024-09-23T09:06:17Z
dc.date.available 2024-09-23T09:06:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11722
dc.description Іртищева І.О., Стегней М.І., Крамаренко І.С., Попович О.П. Формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 5. - С. 6-10. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено сутність та особливості формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі торгівлі. Зазначено, що ринок електронної торгівлі в Україні та світі зростає високими темпами, що стимулює суб’єктів електронного бізнесу формувати і розвивати трансферний потенціал як базову умову забезпечення конкурентоспроможності та адаптації до змін на відповідному ринку. Встановлено, що трансферний потенціал – це здатність компаній або організацій, що працюють в сфері електронної комерції, передавати свої ресурси, технології, знання, інновації або капітал між різними сегментами бізнесу, регіонами або ринками, що є ключовим фактором для росту, масштабування і підвищення конкурентоспроможності на глобальному рівні. Основні елементи трансферного потенціалу в е-бізнесі включають: технологічний трансфер, зосереджений на впровадженні та адаптації передових технологій, таких як ШІ та блокчейн; трансфер знань та компетенцій, що передбачає обмін досвідом і розвиток персоналу; трансфер капіталу та ресурсів, який охоплює розподіл фінансових ресурсів і оптимізацію ланцюгів постачання; трансфер клієнтської бази, спрямований на залучення та утримання клієнтів у різних регіонах і платформах; міжнародний трансфер, що включає адаптацію бізнес-моделей і продуктів для глобальних ринків і використання міжнародних мереж постачання для розширення ринків. Формування трансферного потенціалу суб’єктів електронного бізнесу базується на розвиненій інформаційній інфраструктурі, швидкій адаптації до ІТ-змін, масштабованості рішень та мережевих ефектах для підвищення інноваційного потенціалу. Процес формування трансферного потенціалу підприємств електронного бізнесу має бути спрямований на підвищення ефективності діяльності та максимізацію прибутку, а також забезпечення високого рівня задоволення потреб клієнтів. Враховуючи специфіку електронного бізнесу, цей процес повинен бути гнучким і динамічним, щоб оперативно реагувати на зміни в попиті та умовах ринку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject е-бізнес uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject ринок е-торгівлі uk_UA
dc.subject трансферний потенціал uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject торгівля uk_UA
dc.subject інформаційне середовище uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject тактичне управління uk_UA
dc.subject підприємництво uk_UA
dc.title Формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account