DSpace Repository

Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.contributor.author Дочинець, Н. М.
dc.contributor.author Феєр, Оксана Валеріївна
dc.contributor.author Бокша, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2024-09-09T06:37:08Z
dc.date.available 2024-09-09T06:37:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11691
dc.description Гаврилець О.В. Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання / Гаврилець О.В, Дочинець Н.М, Феєр О.В, Бокша Н.І. // Інноваційна педагогіка. - Випуск 71. Том 1. 2024. - С.101-107 uk_UA
dc.description.abstract В статті визначено зміст поняття креативність, окреслено актуальність впровадження креативних методів навчання в освітній процес вищих навчальних закладів в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання високого рівня професійного розвитку здобувачів. Проведено маркетингове дослідження здобувачів вищих навчальних закладів Закарпаття у формі опитування з метою вивчення їх рівня та особливостей розвитку творчого мислення (креативності) за допомогою опитувальника креативності. Ідентифіковано прояви творчих здібностей, доступних зовнішньому спостереженню за допомогою контрольного списку характеристик творчого мислення і поведінки Джонсона. В ході дослідження виявлено ряд факторів особистісного характеру, що заважають розвитку креативності респондентів. Проведено оцінку здібностей мислення здобувачів за допомогою методики заснованої на дослідженнях Торенса та Гілфорда. Визначено відношення респондентів до параметрів навчання, характеристики змісту яких дозволяють визначити якому типу навчання вони віддають перевагу – традиційному чи креативному. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.subject творчі здібності uk_UA
dc.subject метод «мозкового штурму» uk_UA
dc.subject евристичні методи uk_UA
dc.subject імітаційні ігрові методи uk_UA
dc.title Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account