Короткий опис(реферат):
В статті визначено зміст поняття креативність, окреслено актуальність впровадження креативних методів навчання в освітній процес вищих навчальних закладів в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання високого рівня професійного розвитку здобувачів. Проведено маркетингове
дослідження здобувачів вищих навчальних закладів Закарпаття у формі опитування з
метою вивчення їх рівня та особливостей розвитку творчого мислення (креативності) за допомогою опитувальника креативності. Ідентифіковано прояви творчих здібностей, доступних зовнішньому спостереженню за допомогою контрольного списку характеристик творчого мислення і поведінки Джонсона. В ході дослідження виявлено ряд факторів особистісного характеру, що заважають розвитку креативності респондентів. Проведено оцінку здібностей мислення здобувачів за допомогою методики заснованої на дослідженнях Торенса та Гілфорда. Визначено відношення респондентів до параметрів навчання, характеристики змісту яких дозволяють визначити якому типу навчання вони віддають перевагу – традиційному чи креативному.
Суть розробки, основні результати:
Гаврилець О.В. Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання / Гаврилець О.В, Дочинець Н.М, Феєр О.В, Бокша Н.І. // Інноваційна педагогіка. - Випуск 71. Том 1. 2024. - С.101-107