Abstract:
Контроль освітнього процесу, закладів та установ не завжди здійснювався
урядовими організаціями. Освіта, як фундаментальна частина людського
існування, історично організована спонтанно та неформально. З кінця 18
століття в Європі державні органи влади почали розвивати свою економіку за
допомогою освіченої робочої сили та розвивати й зміцнювати почуття
національної ідентичності за допомогою державних шкіл.
Description:
арапко В.І., Подоляну В.
Освіта це і суспільна і приватна відповідальність / Гарапко В.І., Подоляну В.
// Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.109-110