Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарапко, Віталія Іванівна | |
dc.contributor.author | Шебела, Я.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-09-06T07:30:54Z | |
dc.date.available | 2024-09-06T07:30:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11683 | |
dc.description | Гарапко, В. Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі / В. Гарапко, Я. Шебела // Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 16-17 травня 2024 року). - Запоріжжя : Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2024. - С. 269-272 | uk_UA |
dc.description.abstract | Змішане навчання – навмисне поєднання онлайн-навчання з очним навчанням у класі навчання – вимагає восьми ключових вимірів: 1) інституційне бачення та філософія; 2) навчальний план; 3) підвищення кваліфікації; 4) підтримка навчання; 5) інфраструктура та підтримка; 6) політика та інституційна структура; 7) партнерства; і 8) дослідження і оцінювання. Ці параметри базуються на інституційних прикладах, регіональних консультаціях, організованих ЮНЕСКО та Міжнародним центром вищої освіти. Інновації під егідою ЮНЕСКО (UNESCO ICHEI) та польові роботи в регіоні[4]. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя | uk_UA |
dc.subject | вдосконалення змішаного навчання у вищій школі | uk_UA |
dc.title | Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |