Zusammenfassung:
Змішане навчання – навмисне поєднання онлайн-навчання з очним навчанням
у класі навчання – вимагає восьми ключових вимірів: 1) інституційне бачення та
філософія; 2) навчальний план; 3) підвищення кваліфікації; 4) підтримка навчання;
5) інфраструктура та підтримка; 6) політика та інституційна структура; 7)
партнерства; і 8) дослідження і оцінювання. Ці параметри базуються на
інституційних прикладах, регіональних консультаціях, організованих ЮНЕСКО
та Міжнародним центром вищої освіти. Інновації під егідою ЮНЕСКО (UNESCO ICHEI) та польові роботи в регіоні[4].
Beschreibung:
Гарапко, В.
Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі / В. Гарапко, Я. Шебела // Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 16-17 травня 2024 року). - Запоріжжя : Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2024. - С. 269-272