Аннотации:
Науково-методичну статтю присвячено системному аналізу застосування технології
«перевернутий клас» на уроках інформатики в початкових класах. Для дослідження використано
теоретичні методи: системно-структурний аналіз, синтез, класифікація, порівняння, абстрагування,
узагальнення. На основі проведеного дослідження зроблено висновок, що технологія «перевернутий клас», за умови правильної організації, може бути ефективною, адже підвищує рівень умотивованості та успішності молодших школярів.
Описание:
Швардак М.В., Мочан Т.М. Технологія «перевернутий клас» на уроках інформатики в початкових класах // Науковий журнал Хортицької національної академії.
Scientific Journal of Khortytsia National Academy (Серія: Педагогіка. Соціальна робота).С.22-29
Випуск 1(10)2024