00 DSpace/Manakin Repository

Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Реслер, Марина Василівна
dc.contributor.author Гальо, Ярослав Миколайович
dc.date.accessioned 2024-08-30T11:43:33Z
dc.date.available 2024-08-30T11:43:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
dc.description Реслер М.В., Гальо Я.М. Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії // Економіка та суспільство. Випуск # 64 / 2024 uk_UA
dc.description.abstract У сучасному динамічному бізнес-середовищі інтеграція соціальної відповідальності в маркетингові стра-тегії стала життєво важливим підходом для компаній, які прагнуть досягти довгострокового успіху та сталого розвитку. У цій статті досліджується роль соціальної відповідальності у формуванні ефективних маркетин-гових стратегій. Метою дослідження виступають різні аспекти соціальної відповідальності, включаючи сталу розробку продуктів, етичні практики ведення бізнесу та залучення громади. Завдяки поєднанню якісного та кількісного аналізу дослідження розглядає приклади успішної інтеграції КСВ у маркетингові стратегії, висвіт-люючи переваги та виклики, пов’язані з цим. Отримані дані підкреслюють, що компанії, які використовують КСВ як маркетинговий інструмент, можуть не лише зробити позитивний внесок у суспільство та навколишнє середовище, а й отримати значні прибутки для бізнесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject підприємства uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.title Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу