Abstract:
У статті проаналізовано аспекти проведення інноваційних видів занять: уроків-диспутів та уроків-семінарів із зарубіжної літератури у старших класах. Ми увиразнили, що такі заняття корелюють із віковими, психологічними
особливостями старшокласників: розвитком критичного, творчого мислення з попереднім аналізом, синтезом, уза гальненням інформації. Диспути та семінари готують старшокласників до самостійної аналітичної роботи, реалізації ідей та пошуково-дослідної діяльності у творчому форматі, що потрібно для власної реалізації у подальшому житті випускників ліцею/гімназії, а також це є підготовка до таких же видів роботи у вищих навчальних закладах
Description:
Кравченко Леся, Шутій Марина
Особливості проведення уроків-диспутів та уроків-семінарів із зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Шутій Марина // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 74, Т.1. - С. 279-283