Репозиторий Dspace

Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кравченко, Леся Степанівна
dc.contributor.author Липчанко-Ковачик, Оксана
dc.contributor.author Куричка, Тетяна
dc.date.accessioned 2024-08-26T07:16:47Z
dc.date.available 2024-08-26T07:16:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642
dc.description Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 75, Т.2. - С.145-149 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано специфіку застосування «емоційної паузи» під час вивчення ліричних творів на уро ках зарубіжної літератури у старшій школі. Ми розглянули важливість вивчення лірики випускниками із психоло го-педагогічного погляду, а також окреслено методологічні домінанти поетапного проведення уроків з вивчення таких творів зарубіжної літератури. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Дрогобич uk_UA
dc.subject методика викладання зарубіжної літератури uk_UA
dc.subject старша школа uk_UA
dc.subject ліричні твори uk_UA
dc.subject психолого-педагогічні особливості навчання uk_UA
dc.title Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись