Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кравченко, Леся Степанівна | |
dc.contributor.author | Липчанко-Ковачик, Оксана | |
dc.contributor.author | Куричка, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2024-08-26T07:16:47Z | |
dc.date.available | 2024-08-26T07:16:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642 | |
dc.description | Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 75, Т.2. - С.145-149 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано специфіку застосування «емоційної паузи» під час вивчення ліричних творів на уро ках зарубіжної літератури у старшій школі. Ми розглянули важливість вивчення лірики випускниками із психоло го-педагогічного погляду, а також окреслено методологічні домінанти поетапного проведення уроків з вивчення таких творів зарубіжної літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич | uk_UA |
dc.subject | методика викладання зарубіжної літератури | uk_UA |
dc.subject | старша школа | uk_UA |
dc.subject | ліричні твори | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні особливості навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |