dc.contributor.author |
Кравченко, Леся Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Липчанко-Ковачик, Оксана |
|
dc.contributor.author |
Куричка, Тетяна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-26T07:16:47Z |
|
dc.date.available |
2024-08-26T07:16:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642 |
|
dc.description |
Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна
Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 75, Т.2. - С.145-149 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано специфіку застосування «емоційної паузи» під час вивчення ліричних творів на уро ках зарубіжної літератури у старшій школі. Ми розглянули важливість вивчення лірики випускниками із психоло го-педагогічного погляду, а також окреслено методологічні домінанти поетапного проведення уроків з вивчення таких творів зарубіжної літератури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Дрогобич |
uk_UA |
dc.subject |
методика викладання зарубіжної літератури |
uk_UA |
dc.subject |
старша школа |
uk_UA |
dc.subject |
ліричні твори |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічні особливості навчання |
uk_UA |
dc.title |
Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |