Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-08-14T07:29:00Z | |
dc.date.available | 2024-08-14T07:29:00Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626 | |
dc.description | Кас'яненко О.М. Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75, том 1, 2024. С.316-321 | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасні педагогічні тенденції характеризуються орієнтацією передусім на формування цілісної світоглядної картини, а не надання окремих предметних знань. По-друге, загальносвітові гуманістичні тенденції зумовлюють підвищену увагу до проблем інклюзії як запоруки можливості рівного доступу громадян до соціальних благ. Аналіз наукових досліджень за означеною проблемою дозволив диференціювати їх за двома напрямами: 1) поняття та сутність інтегрованого навчання; 2) принципи та характерні особливості соціальної адаптації дітей з ООП. Було виявлено, що наявні дослідження мають здебільшого теоретичний або теоретико-методологічний характер. Публікацій, присвячених емпіричному дослідженню впливу інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП, не знайдено. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | обмежені можливості здоров’я | uk_UA |
dc.subject | середня освіта | uk_UA |
dc.title | Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |