Репозиторий Dspace

Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кас'яненко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-08-14T07:29:00Z
dc.date.available 2024-08-14T07:29:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
dc.description Кас'яненко О.М. Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75, том 1, 2024. С.316-321 uk_UA
dc.description.abstract Сучасні педагогічні тенденції характеризуються орієнтацією передусім на формування цілісної світоглядної картини, а не надання окремих предметних знань. По-друге, загальносвітові гуманістичні тенденції зумовлюють підвищену увагу до проблем інклюзії як запоруки можливості рівного доступу громадян до соціальних благ. Аналіз наукових досліджень за означеною проблемою дозволив диференціювати їх за двома напрямами: 1) поняття та сутність інтегрованого навчання; 2) принципи та характерні особливості соціальної адаптації дітей з ООП. Було виявлено, що наявні дослідження мають здебільшого теоретичний або теоретико-методологічний характер. Публікацій, присвячених емпіричному дослідженню впливу інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП, не знайдено. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject освітній простір uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject обмежені можливості здоров’я uk_UA
dc.subject середня освіта uk_UA
dc.title Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись