dc.contributor.author |
Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-08-14T07:29:00Z |
|
dc.date.available |
2024-08-14T07:29:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626 |
|
dc.description |
Кас'яненко О.М. Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 75, том 1, 2024. С.316-321 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасні педагогічні тенденції характеризуються орієнтацією передусім на формування цілісної світоглядної картини, а не надання окремих предметних знань. По-друге, загальносвітові гуманістичні тенденції зумовлюють підвищену увагу до проблем інклюзії як запоруки можливості рівного доступу громадян до соціальних благ.
Аналіз наукових досліджень за означеною проблемою дозволив диференціювати їх за двома напрямами: 1) поняття та сутність інтегрованого навчання; 2) принципи та характерні особливості соціальної адаптації дітей з ООП. Було виявлено, що наявні дослідження мають здебільшого теоретичний або теоретико-методологічний
характер. Публікацій, присвячених емпіричному дослідженню впливу інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП, не знайдено. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
обмежені можливості здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
середня освіта |
uk_UA |
dc.title |
Вплив інтегрованого навчання на соціальну адаптацію дітей з ООП у загальноосвітніх школах України |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |