Zusammenfassung:
The aim of the study is to empirically verify the effectiveness of training in building the professional image
of future preschool teachers. The research employs the following methods: diagnostics, qualitative and
quantitative analysis, comparative analysis, testing, fulfilling tasks and resolving situations, completing creative professional assignments. A comparative analysis of the data on the level of the professional image of future preschool teachers with bachelor and master qualification levels was carried out.Мета дослідження – емпірично перевірити ефективність тренінгів у формуванні професійного іміджу
майбутніх вихователів дошкільної освіти. У дослідженні використовуються такі методи: діагностичний, якісний та кількісний аналіз, порівняльний аналіз, тестування, виконання завдань і вирішення ситуацій, виконання творчі професійні завдання. Порівняльний аналіз даних про рівень професійного іміджу здійснено навчання майбутніх вихователів дошкільних освітніх рівнів бакалавр та магістр.
Beschreibung:
Chagovets Alla, Myskova Nataliia, Kovrei Dora, Bobyrieva Olena, Yokob Andreia
Effectiveness of Trainang in Building the Professional Image of Future Preschool Teachers / Chagovets Alla, Myskova Nataliia, Kovrei Dora, Bobyrieva Olena, Yokob Andreia // Revista Eduweb : scientific journal / Ed. Elsy Medina. - Carabobo, Venezuela, 2024. - Vol. 18, N. 2. - P. 222-237