00 DSpace/Manakin Repository

Проектування уроків української мови у початковій школі як умова забезпечення якості освітнього процесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товканець, Ганна Василівна
dc.contributor.author Сідор, Ю. І.
dc.date.accessioned 2024-07-09T12:13:29Z
dc.date.available 2024-07-09T12:13:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11542
dc.description Товканець, Г. В. Проектування уроків української мови у початковій школі як умова забезпечення якості освітнього процесу / Г. В. Товканець, Ю. І. Сідор // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.83-88. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглянута проблема проєктування уроків української мови у початковій школі. Підкреслено, що результативність уроку української мови в початковій школі залежить від кількох складових: правильне визначення цілей та завдань, відбір змісту, раціональне поєднання методів та прийомів, організація всієї роботи на уроці. Визначено етапи проєктування уроків: планування системи занять, діагностика початкових умов (за напрямами: навчання, розвиток, виховання), визначення цілей та постановка завдань заняття, тобто визначення задуму, проектування структури заняття, зокрема основного та допоміжного матеріалу, методів, прийомів, організаційних форм, підготовка до проведення заняття, проведення заняття, аналіз проведеного заняття тощо. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject урок української мови uk_UA
dc.subject проєктування уроку uk_UA
dc.subject структура уроку uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.title Проектування уроків української мови у початковій школі як умова забезпечення якості освітнього процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу